Reklamacje

Informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym

Reklamację można złożyć w sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań z powodu wady fabrycznej, uszkodzeń powstałych podczas transportu, niezgodności z opisem lub innymi ustalonymi standardami jakości. Do reklamacji wymagane są dowód zakupu oraz opis problemu, który jest podstawą reklamacji. Konieczne jest również załączenie zdjęć ukazujących wadę produktu.

UWAGA: Przesyłki wysyłane do Paczkomatu nie będą odbierane.

Instrukcja reklamacji

  1. Skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@touli.pl. W wiadomości mailowej należy zamieścić opis uszkodzenia, zdjęcia reklamowanego produktu oraz numer konta bankowego, aby Dział Zwrotów i Reklamacji mógł jak najszybciej rozwiązać problem.
  2. Po kontakcie z Działem Reklamacji, jeśli konieczne będzie odesłanie produktów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
    1. Wypełnij formularz – wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
    2. Spakuj produkty – odpowiednio zabezpiecz biżuterię przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
    3. Wyślij produkty – prześlij produkt na poniższy adres:
      Dział Reklamacji i Zwrotów TOULI,
      os. Młodych 15
      32-200 Miechów
      z dopiskiem 'reklamacja e-sklep Touli.pl’
    4. Decyzja reklamacyjna – poinformujemy Cię o decyzji w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
Scroll To Top
  • Menu
  • Kategorie
Zamknij
Home

Koszyk 0

Zamknij

Koszyk jest pusty!

Kontynuuj zakupy