Informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym
Reklamację można złożyć w sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań z powodu wady fabrycznej, uszkodzeń powstałych podczas transportu, niezgodności z opisem lub innymi ustalonymi standardami jakości. Do reklamacji wymagane są dowód zakupu oraz opis problemu, który jest podstawą reklamacji. Konieczne jest również załączenie zdjęć ukazujących wadę produktu.
UWAGA: Przesyłki wysyłane do Paczkomatu nie będą odbierane.
Instrukcja reklamacji
- Skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@touli.pl. W wiadomości mailowej należy zamieścić opis uszkodzenia, zdjęcia reklamowanego produktu oraz numer konta bankowego, aby Dział Zwrotów i Reklamacji mógł jak najszybciej rozwiązać problem.
- Po kontakcie z Działem Reklamacji, jeśli konieczne będzie odesłanie produktów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz – wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
- Spakuj produkty – odpowiednio zabezpiecz biżuterię przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
- Wyślij produkty – prześlij produkt na poniższy adres:
Dział Reklamacji i Zwrotów TOULI,
os. Młodych 15
32-200 Miechów
z dopiskiem 'reklamacja e-sklep Touli.pl’ - Decyzja reklamacyjna – poinformujemy Cię o decyzji w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.