Informacje dotyczące zwrotów produktów zakupionych w sklepie internetowym
Aby zwrócić zamówiony towar lub całe zamówienie z e-sklepu,
należy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki dostarczyć formularz
odstąpienia od umowy. Po przesłaniu formularza, należy zwrócić towar na podany
poniżej adres w ciągu kolejnych 14 dni.
UWAGA: Nie odbieramy przesyłek zwrotnych dostarczanych do Paczkomatu.
Instrukcja zwrotu
- Należy wypełnić formularz i przesłać elektronicznie na adres: sklep@touli.pl lub wysłać pocztą
Adres wysyłki:
Dział Reklamacji i Zwrotów TOULI
os. Młodych 15
32-200 Miechów
z dopiskiem „zwrot e-sklep Touli.pl”.
Formularz zwrotu musi zawierać numer konta bankowego (jeśli płatność za zamówienie była dokonana przelewem bankowym lub za pobraniem), aby Dział Zwrotów i Reklamacji mógł jak najszybciej przetworzyć zwrot i dokonać zwrotu środków. W przypadku, gdy zamówienie zostało opłacone za pomocą elektronicznych form płatności (Przelewy24) zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą. - Spakuj produkty – Spakuj biżuterię oraz odpowiednio zabezpiecz paczkę przed ewentualnymi uszkodzeniami.
- Wyślij produkty – nadaj paczkę z towarem na poniższy adres:
Dział Reklamacji i Zwrotów TOULI
os. Młodych 15
32-200 Miechów
z dopiskiem „zwrot e-sklep Touli.pl” - Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, wykorzystując tę samą metodę płatności, która była użyta podczas pierwotnej transakcji.