Informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych w sklepie internetowym
Reklamację można złożyć w sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań z powodu wady fabrycznej, uszkodzeń powstałych podczas transportu, niezgodności z opisem lub innymi ustalonymi standardami jakości. Do reklamacji wymagane są dowód zakupu oraz opis problemu, który jest podstawą reklamacji. Konieczne jest również załączenie zdjęć ukazujących wadę produktu.
Pobierz formularz reklamacyjny
UWAGA: Przesyłki wysyłane do Paczkomatu nie będą odbierane.
Instrukcja reklamacji
- Skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@touli.pl. W wiadomości mailowej należy zamieścić opis uszkodzenia, zdjęcia reklamowanego produktu oraz numer konta bankowego, aby Dział Zwrotów i Reklamacji mógł jak najszybciej rozwiązać problem.
- Po kontakcie z Działem Reklamacji, jeśli konieczne będzie odesłanie produktów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz – wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki, aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
- Spakuj produkty – odpowiednio zabezpiecz biżuterię przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
- Wyślij produkty – prześlij produkt na poniższy adres:
Dział Reklamacji i Zwrotów TOULI,
os. Młodych 15
32-200 Miechów
z dopiskiem 'reklamacja e-sklep Touli.pl’ - Decyzja reklamacyjna – poinformujemy Cię o decyzji w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.